Software de Monitoreo de Tiempo Inactivo

El tiempo activo como indicador de compromiso puede proporcionar información tanto para casos de uso de productividad como de seguridad.

¿Por qué es importante el monitoreo de Tiempo Activo vs. Tiempo Inactivo?

No todos los roles se miden por el nivel de actividad, pero algunos lo requieren. Por ejemplo, los desarrolladores de software y los agentes de call center tienen una alta correlación entre los niveles de actividad y los resultados. Mientras que otros cargos requieren más métricas asociadas para definir la productividad o la improductividad.

Pero incluso en otros roles que requieren más pausas para pensar, procesar información, investigar y colaborar, las caídas en los niveles de actividad pueden ser un signo de desinterés.

Resuelva desafíos clave

¿Por qué es importante monitorear los correos electrónicos?

Por sí solo, el tiempo activo vs. inactivo puede proporcionar una visión limitada de los empleados, pero cuando se contextualiza con el rol, las responsabilidades y los resultados, puede mejorar su comprensión de cómo y por qué las personas desempeñan sus funciones de la manera en que lo hacen. ¿Y la falsificación de actividad, como el uso de dispositivos que simulan movimiento del ratón («mouse jigglers»)? Aprenda más sobre este tema y cómo las capacidades de inteligencia artificial de OMNI resuelven el problema del tiempo de trabajo “activo falso”.

Core Teramind Features

Leverage Teramind’s unparalleled power to solve your workforce challenges.

Live View & Historical Playback

Monitor employee screens in real-time or review past activity with historical playback to gain complete visibility into user activity and computer activity.

Optical Character Recognition

Teramind’s OCR functionality allows you to extract text from images and screenshots, enhancing your monitoring and analysis capabilities.

Website
Monitoring

Track employee time spent on websites, identify unproductive web browsing, and enforce company policies with comprehensive website monitoring.

Application
Monitoring

Monitor application usage, track time spent on specific apps, and identify potential security risks with detailed application monitoring on your endpoints.

Email
Monitoring

Monitor employee emails to prevent data leaks, ensure compliance with company policies, and protect sensitive information.

Instant Message Monitoring

Track instant messages and conversations to gain insights into team communication and collaboration, and ensure compliance.

Social Media Monitoring

Monitor social media activity to protect your brand reputation, prevent data leaks, and ensure employees adhere to company policies.

Network
Monitoring

Gain visibility into network activity, identify potential security threats, and optimize network performance with network monitoring.

Citrix
Monitoring

Monitor employee activity within Citrix environments, track application usage, and ensure data security with specialized Citrix monitoring on your devices.

Remote Desktop Control

Take control of remote employee computers in real-time to provide support, troubleshoot issues, or prevent data breaches and insider threats.

RDP Session Recording

Record RDP sessions to gain a comprehensive understanding of user activity, troubleshoot technical problems, and ensure compliance.

Productivity
Analysis

Analyze employee productivity with detailed metrics, identify areas for improvement, and boost productivity across your team members.

Active Vs. Idle
Time Logs

Track active and idle time to understand how employees spend their work hours and optimize time management and productivity.

Unproductive Work
Time Analysis

Identify unproductive work time, analyze patterns, and implement strategies to improve efficiency and time management.

Unproductive Work
Time Analysis

RDP Session Recording

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